Nelly Cootalot: The Fowl Fleet ön inceleme (pc) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

28 Mart 2016 Pazartesi

Nelly Cootalot: The Fowl Fleet ön inceleme (pc)

Korsan hikâyelerini ne kadar seversiniz bilemem ama ben pek sevmezdim, daha çok vurdulu kırdılı dövüş tarzı oyun ve filmleri tercih ederdim. Fakat sonradan sizin de çok iyi bildiğiniz dünyada gişe rekorları kıran jhonny deep’in fenomen bir karakter haline dönüşmesini sağladığı jack sparrow ile hatırladığımız Karayip korsanları benim için kırılma noktası oldu. Böylece korsanlara ve korsan filmlerine hatta korsan oyunlarına karşı artık ilgi duyar olmuştum.

tabii korsan oyunu deyince ilk akla efsane oyun monkey island geliyor, bu oyunu oynarken benim hemen ilk aklıma gelen oyun oldu her nedense.İşte bugün ön incelemesini yapacağımız oyun korsanlarla alakalı bir tıkla-ilerle, macera oyunu olan Nelly cootalot the fowl fleet. Bu oyun da diğer tıkla-ilerle oyunları gibi Mouse ile karakterimizi imleç tıklamaları ile belli bir alan içinde hareket ettirebiliyoruz. Bol diyalog ve bulmacalar ise cabası. Oyunun Türkçe desteği yok, inşallah Türkçe yaması çıkar diyeli ama bunun için biraz beklemek zorundayız. Ben beklemem İngilizcem fena değil diyorsanız siz bilirsiniz tabii. Sağdan soldan bulduğunuz objeleri tanıtıp bazılarını alabiliyorsunuz. Değişik işlerde bunları kullanabilirken ara sıra bazılarını birleştirip kullanabiliyoruz.

Girdiğiniz mekânlarda zorlanmamak için ise sol üst köşede bulunan soru işaretine tıkladığınızda size o yerdeki etkileşime geçip tanıtabileceğiniz veya alabileceğiniz kısacası işinize yarayacak objeleri, tabii hepsi değil bazıları öylesine konabiliyor, size gösteriyor. Bu sayede sıkılmadan sadece işinize yarayacak objelere odaklanıp oyunu rahatlıkla oynayabiliyorsunuz. Oyunun boyutu oldukça küçük arkadaşlar ve sistem gerektirmiyor. Grafikleri 2 boyutlu olmasına rağmen çok kaliteli. Zaten bu tarz oyunlarda bence çizgi-roman veya çizgi-film gibi yapılmasının daha mantıklı olduğunu ve daha çok yakıştığını düşünüyorum.

Çoğu bu tarz oyunların incelemelerinde sürekli söylediğim bir takım uyarılar var, belki beni takip edenler bıktı ama ben yine üzerinde bir geçeceğim. Arkadaşlar bu tarz oyunlarda orta derecede olsa İngilizce bilmelisiniz, ayrıca bulmaca çözmeye meraklı olmalısınız. Zira çoğu bu tarz oyunlarda bulmaca vardır, çok bulmaca ve diyalog olduğu için genelinde bu oyunların aksiyon olmadığından ötürü çoğu oyun sever arkadaşlar sıkılabilirler. Bir de belki de en önemlisi sabır arkadaşlar bayağı sabırlı olmalısınız. Sonuç olarak 2 boyutlu grafiklere sahip olmasına nazaran kaliteli çizgileriyle ve güzel hikâyesiyle oynanmaya değer bir oyun olduğunu düşünüyorum.







0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!