Transformers Devastation ön inceleme (pc) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

14 Ekim 2015 Çarşamba

Transformers Devastation ön inceleme (pc)

Küçükken birçok robotlu çizgi film, anime filan izlerdim. Gerçi şimdi de anime çizgi film izliyorum ama eskisi kadar robotlu olanlara düşkünlüğüm yok. O zamanlar voltran, robotech, transformers gibi değişik çizgi filmleri büyük bir iştahla izlerdim. Şimdi ise daha çok filmlerini izlemeyi tercih ediyorum. Bir de oyunlarını oynuyorum tabii ki.

Evet, bugün de ön incelemesini yapacağımız oyunumuz küçükken izlediğim, beyaz perdeye de mükemmel şekilde yansıtılan transformers’in yeni oyunu olan; ‘’transformers devastation’’. Daha önceden ps2’de transformers’in bir oyununu oynamıştım, büyük keyif almıştım birçok robotu kontrol edebildiğimiz oyunda modellemeler, grafikler, çeşitlilik ve hikâye harika idi o zamandan bu zaman kadar ne yalan söyleyeyim hiçbir oyununu oynamadım.

Ta ki bu oyun çıkana dek. Önce arenada modlu oynanan bir multiplayer oyunu sandım lakin sonradan öyle olmadığını hikâyeli modunun olduğunu yani eski oyuncu tabiri ile ilerlemeli oyun olduğunu anladım. Gelelim oyunumuzun detaylarına yaptığım ön incelemeden yola çıkarak şunları söyleyebilirim ki önceki ps2’de oynadığım oyunu bana hatırlattı. Zira decepticonlarla dövüş edebiliyoruz, aynı zamanda silahlarımızla değişik saldırılar da yapabiliyoruz.

Bunun yanı sıra tabii ki arabaya dönüşerek şehirde tur atabiliyoruz ama açık dünya olmadığı için belli yerlere ancak gidebiliyoruz. Açık dünya olsa belki daha zevkli olabilirdi. Oyunda normal saldırıların yanı sıra vehicle attack adı altında özel saldırı da yapabiliyoruz. Oyunu bölüm bölüm oynayabiliyoruz. Robotları biz seçemiyoruz, her turda kendi kafasına göre yapay zekâ size veriyor.

Ama en gözde olan robotlar bu oyunda var. En azından optimus ve bumblee bee kesin var. Grafikleri de çok hoş olmuş cellshade diye adlandırılan motor kullanılmış. Ayrıca yine ps2’deki gibi dev kocaman robotlarla da yine savaşabiliyoruz.

Sonuç olarak ilk izlenimlerimin çok iyi olduğunu sizlere söyleyebilirim. Bana deja vu hissine kapılmamı sağladı diyebilirim. Yani ps2’deki mükemmel oyunu gözümün önüne getirdi. Evet, arkadaşlar grafikleri güzel aksiyonu bol hem dövüşlü hem çatışmalı bir ilerlemeli oyun istiyorsanız ‘’transformers devastation’’ oyununu sizlere tavsiye ediyorum. Hepinize iyi oyunlar.







0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!