Big Action Mega Fight ön inceleme (PC) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

19 Ocak 2016 Salı

Big Action Mega Fight ön inceleme (PC)

Son yıllarda artan mobil işletim sistemleriyle beraber ortaya çıkan birçok bağımsız oyun stüdyosu oldu. Bu oyunlar genelde küçük boyutlu ve eğlencelik diye tabir ettiğimiz grafikleri çok üst seviye olmayan ama bizlere güzel vakit geçirtecek yapımlardı. Belki de bu sektörün ilerlemişin başını angry birds çekiyor desek yanlış söylememiş oluruz sanırım.

Bugün de ön incelemesini yapacağımız oyun aslında ilk olarak mobil platformlara çıkmış olan ve sonrasında birçok oyunda olduğu gibi PC’ye de çıkan ilerlemeli dövüş oyunu big action mega fight. Oyunumuz bir pc oyunu için oldukça küçük boyutlu, ama küçük boyutlu olmasına nazaran grafikleri çok çok iyi diyebiliriz. Hikâyesi ise yönettiğimiz karakterimizin bir arkadaşını döverek kaçırmalarıyla ve çalıştıkları jimnastik salonuna bir mesaj bırakmalarıyla başlıyor. Ve karakterimiz arkadaşını kurtarmak için hemen kollarını sıvıyor ve bu sokak çetesini alt etmek için peşlerine düşüyor.

Oyunda gamepad ile oynama yok arkadaşlar ben denedim olmadı. Klavye tuşları ise çok basit, zaten size oyunun başında training bazında ufak bir eğitim veriliyor. I,j,k ve l tuşlarını kullanarak dövüşebiliyoruz. Turlar kısa tutulmuş ama bir dünya oynayabiliyoruz. Ama yine de turlar biraz daha uzun olabilirdi. Patakladığımız düşmanlarımızdan çıkan paralarla turları geçtiğimizde bazı geliştirmeler yapabiliyoruz. Karakterimizin gücünü, sağlığını yükseltebiliyoruz. Ayrıca özel saldırılarda satın alıp kullanabiliyoruz.

Gerekli geliştirmeleri yaptıktan sonra oyunumuza tekrar devam edebiliyoruz. Karşımıza çıkan haritada turları seçip ilerleyebiliyoruz. Turlarda eğer iyi oynarsanız 3 yıldız alabiliyorsunuz, alamasanız da çok önemli değil zira tekrardan o turları oynayabilme şansınız var. Sanırım 2 kişi de oynayabiliyoruz çünkü baştaki özette karakterimizin yanında bir de kız dövüşçü var eğer 2 kişilik oynarsak onu da kullanabiliyoruz. Ama ben denemedim ne yalan söyleyeyim.


Küçük boyutlu olmasına nazaran kaliteli grafikleri çok sıkmayan basit oynanışı ve yerinde olan geliştirmeleri ile oyunun müzikleri güzel olmuş. Bana 90’lı yıllarda atari salonlarında oynadığım ilerlemeli arcade dövüş oyunlarını hatırlattı. Bu oyunda da o Retro arcade havası var, müzikleri fena değil. Tek eksiği turların kısa olması onun haricinde pek eksiği yok gibi. Acaba ilk turlarda göremedim ama ileriki turlarda boss niteliğinde düşmanlarla savaşabiliyor muyuz? Bunu ancak oyunu bitirdikten sonra görebiliriz. Neyse arkadaşlar eğlenceli vakit geçirmek istiyorsanız big action mega fight oyununu sizlere tavsiye ediyorum. Hepinize iyi oyunlar.







0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!