Heroes İn tThe Sky ön inceleme ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

6 Mart 2015 Cuma

Heroes İn tThe Sky ön inceleme



Eski atari konsollarında en çok oynadığımız ve en iyi puanı yapıp bir arkadaşlar arasında birbirimize ben şu kadar puan yaptım diyerek hava atığımız oyunların başında gelir uçak oyunları hatırlarımda uçağa tepeden bakardık daha doğrusu her şeye tepeden bakardık ve inanılmaz derecede oyun kare kareydi yani çözünürlük berbattı. Ama biz o zamanlar bunların hiç birini dert etmezdik. Fakat yıllar geçti ve uçak oyunları da teknolojinin ilerlemesiyle beraber çok yol kat ettiler.

Bu gün ön incelmesini yapacağımız oyun ise ücretsiz evet yanlış duymadınız steam’den bedava indirebilirsiniz. Sadece internet ve steam uygulamasıyla oyununuzu rahatlıkla indirebilirsiniz. Çok büyük boyutlu değil sakın korkmayın ayrıca çok sistem isteyen bir oyunda değil.

Oyunumuzda profil açtıktan sonra detaylı menüyle karşılaşıyoruz. İtem shop’tan tutunda uçaklarımıza bakabileceğimiz hangar’a, Premium shop’tan uçaklarımızı geliştirebileceğimiz factory’e kadar birçok değişik uygulamayı kullanabiliyoruz. Oyunumuzda level atlama sistemi mevcut görevlerde çok olduğu için ve sıkmadığı için daha zevkli ve eğlenceli olduğunu düşünüyorum. Üst seviyedeki görevleri açmanız için yapmanız gereken bol bol tur oynayıp level atlamak.
Oyunumuzda bir dünya uçak var arkadaşlar başlangıçta hangi tarafı kullanacağınız size soruluyor. Uçak geliştirme ise bambaşka eğlenceli adeta need for speed’te araba modifiye ediyormuş hissine kapıldım. Birçok parçayı uçağınıza monte ederek geliştirebiliyorsunuz. İsterseniz uçağınızın kanatlarına değişik figürlerde yapabiliyorsunuz.

Oyunda yönlendirme ok tuşlarıyla ama ben gamepad ile oynadım. Oyundaki görevler çok zorlayıcı değil grafiklerde pek iç açıcı değil gerçeği söylemek gerekirse ve bazı patlama efektleri berbat çevre modellemeleri de pekiyi değil ama yine de bedava oyun için hiç de fena değil
Sonuç olarak fazla uzatmak istemiyorum zira oyun çok detaylı ee bu da ön inceleme olduğuna göre geri kalanın kararını oynayarak siz vereceksiniz. Ben de oyunu bitirdikten sonra tam detaylı bir inceleme yaparım. uçak simülasyonlarını sevenler ve bedava sirke baldan tatlıdır diyenler için kaçırılmayacak fırsat derim. İyi oyunlar.






0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!