Grim Fandango Remastered ön inceleme ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

2 Şubat 2015 Pazartesi

Grim Fandango Remastered ön inceleme



Son zamanlarda çok moda olan ve eski oyunların düşük görüntü kalitesini günümüze uyarlayan yani yüksek çözünürlüklere aktaran bir sistem olan diyelim, remastered oyunlarından olan yani yenilenen grafikleriyle tekrar piyasaya sürülen grim fandango oyununun ön incelemesini yapacağız.

Ben eski oyununu açık söylemek gerekirse oynamadım ve hiçbir şey bilmiyorum. Sadece remastered halini merak ettim ve forum sitelerinde bu oyunun çok övgülere mazhar olduğunu yani çok met edildiğini gördüm. Ve sonuç olarak bir bakayım dedim.

Grim fandango benim çok sevdiğim bir oyun türü olan tıkla ilerle macera oyunlarından içinde biraz komedi de mevcut anladığım kadarıyla. Daha önceden tıkla ilerle oyununu oynayanlar bu oyunu zevkle oynayacaklardır. Fakat ben eski oyunun grafiklerine hiç bakmadım ama bu oyunun yenilenmiş grafiklerinin çok da bir değişiklik getirdiğini söyleyemeyeceğim. Tabii bu oyunun bitirenler bu yorumu daha iyi yapacaklardı ama hd kalitesinde bir görüntü olduğunu ben düşünmüyorum.

Mesela resident evil’ın remastered halini gördüm mükemmel bir değim var. Ama aynı değişim bu oyunda yok bence, özellikle kaplamalar hemen fark ediliyor eski resident evil piksel piksel’ken remastered hali pürüzsüz ve daha net. İşte grim fandango’da kaplamaların pek böyle pürüzsüz ve net hani eskilerin tabiriyle cam gibi değil.

Neyse oynanış bildiğiniz gibi değişik objeleri kullanarak, önümüze gelen bulmacaları çözerek ve diyaloglara girerek ilerleyebildiğimiz oyunumuz bazı aksiyonu seven ve takılmadan ilerlemeyi isteyen oyun sevenleri sıkabilir.

Ben her zaman söylerim tıkla ilerle oyunlarını oynamak için öncelikle ‘’sabırlı’’ olmalısınız. Daha sonra orta derecede olsa ‘’ingilizce’’ bilmelisiniz. En son olarak ta bulmaca çözmeye meyilli olmalısınız. Bu yazdığım özellikler sizde yoksa bence hiç tıkla ilerle macera oyunlarına bulaşmayın derim. 






0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!