Middle Earth : Shadow of Mordor ön inceleme ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

7 Ekim 2014 Salı

Middle Earth : Shadow of Mordor ön inceleme


Bir çok lord of the rings oyunu oynadık gördük kimimiz beğendi kimimiz çok kötü dedi bazılarımız harika oyunlar dedi ama genelde çoğu pek beğenilmedi. benim şahsi fikrim ise third age ve battle for middle earth oyunları en iyisi diyebilirim.

bence bu oyunda vazgeçilmezler arasına girecektir. neyse hikayemizden biraz bahsedelim ana karakterimiz olan  talion adında bir kolcuyu yönetiyoruz, başlangıçta ne yazık ki karısını ve oğlunu bir ork saldırısında kaybeder hatta kendide ölür ama bir şekilde tekrar hayat bulup(orasını bende anlamadım)canlanır ve devreye girer böylece yönettiğimiz karakterlerimizin yolları kesişir, daha doğrusu bir bedende iki ayrı kişiyi yönetiyoruz..

diğer karakterimiz ise hayalet bir elf sauron'un güç yüzüğünü dövmüş olan kitaplarda adı (silmarion adlı kitapta)geçen lakin filmlerde hiç bahsedilmeyen celebrimbor bize yardım ediyor. oynanış mekanikleri ve dövüş atraksiyonları bana biraz assassin's creed ve batman oyunlarını anımsattı. bayağı büyük bir harita ile mordor'da oynayabiliyoruz. yani açık dünya avucumuzun içinde diyebilirim tabii sığdırabilirseniz neyse fazla uzattım daha ayrıntılı bilgi edinmek için ön inceleme videosunu izleyebilirsiniz iyi oyunlar.






0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!