Mushroom Wars ön inceleme (pc) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

15 Nisan 2016 Cuma

Mushroom Wars ön inceleme (pc)

Merhaba oyun sever dostlar, şimdiye kadar yazılarıma böyle başladığımı hatırlamıyorum genelde video incelemelerime ‘’merhaba arkadaşlar’’ diye başlarım onun için bir kere de yazıma başlayayım dedim. Ben hem youtube kanalımın hem de blog sayfamın açıklamasını yazdığımda popüler oyunların incelemelerinin yanı sıra Retro,nostalji,mini oyunlar,bağımsız oyun stüdyolarının oyunlarını ve deneysel şimdiye kadar pek alışık tarzda olmayan oyunların incelemelerini yapacağımı yazmıştım. Şimdiye kadar çok değişik bir yelpazede bunu elimden geldiğince naçizane yapmaya çalıştım. Bundan sonra da devam edeceğim. İşte bugün de bağımsız bir stüdyo oyunu olan deneysel bir strateji yapımı ‘’Mushroom wars’’ın ön incelemesini yapacağız.

Aslında ps3’e çıkmış olan mushroom wars psn’de en iyi 25 oyun arasına girmeyi başarmış bir oyun. Bunun yanı sıra birçok oyun eleştirmenlerinden tam not ve ödüller almayı başarmış bir yapım. Oyun düşük boyutlu olmasına rağmen kaliteli 2d grafiklere sahip, amaç benim önceden de incelediğim bazı mini oyunlardaki gibi hız ve doğru seçim gerektiren aynı zamanda dikkat odaklı bir bayrak ele geçirme yarışı gibi diyebiliriz. Oyunda hikaye modunun yanı sıra sadece çatışma yapabileceğimiz içinde birçok değişik savaş çeşidi olan bir modda mevcut. Bunun yanı sıra çoklu oyunculu mod sayesinde arkadaşlarınızla online olarakta kapışabilirsiniz. Bu arada oyun Türkçe dili destekliyor çatışma modunda yani arcade mod gibi olan veya free mod diyebiliriz, üç değişik tarz da seçim yaparak oynayabiliyoruz. Bunlar, tepenin kralı,fetih ve hakimiyet bu seçimlerle istediğiniz turu oynayabilirsiniz.

Oyun çok basit arkadaşlar zaten ilk turlarda size eğitim amaçlı ne yapmanız gerektiğini anlatarak gösteriyor oyun Türkçe de olduğu için çabuk kavrayabilirsiniz. Zaten çok komplike bir oyun değil basit ve sade diyebiliriz. Çok karışık ve zor olan strateji oyunlarından değil ama yine de kendine göre bir zorluğu var diyebilirim zira bunu ön incelemesini yaparken anladım. Oyunda mantar evlerden çıkan bir nevi şirinler gibi karakterleri yöneterek onları karıncalar gibi başka mantar evlere veya kalelere saldırtabiliyoruz. Ve bu mantar evleri geliştirebiliyoruz ne kadar geliştirirseniz o kadar çok mantar savaşçı çıkarabilirsiniz. Ama elinizi çabuk tutmalısınız zira en başlarda kolay olan bu ele geçirmeler sonraki turlarda daha zor ve uzun bir hal alacaktır. Birde mantar evlerden ne kadar savaşçı çıkacağına siz karar verebiliyorsunuz.

Turları oynayacağınız kolaylık seviyesine göre bazı başarımlar kazanabiliyorsunuz. Bunların ne işe yaradığını bilmiyorum zira oyunun ileriki bölümlerini oynamadım. Muhtemelen sonraki turlarda bir işe yarıyordur. Neyse değişik deneysel,eğlenceli bir strateji oyunu oynamak istiyorsanız ‘’Musroom wars’’ı sizlere tavsiye ediyorum. İyi oyunlar arkadaşlar.






0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!