Seasons After Fall ön inceleme ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

17 Eylül 2016 Cumartesi

Seasons After Fall ön inceleme

En sevdiğim oyun tarzlarından biri olan platform yapımlarını oynamadan yapamam. Çoğumuz illa ki süper mario, rayman, sonic onamışızdır. Tabii yıllar geçtikçe grafik kalitesi arttıkça popüler oyunlar neredeyse piyasayı ele geçirir bir hal aldı. Lakin steam’in kurulmasıyla birlikte bağımsız stüdyo yapımcılarının pabucu dama atılmamış oldu. Onlarda kendilerini steam sayesinde gösterebiliyor ve erken erişim adı altında oyunlarını piyasaya çıkararak oyun severlerden destek görebiliyorlar. Yani popüler oyunlar her ne kadar piyasayı domine ediyor gibi görünse de bağımsız oyun stüdyoları bir şekilde ayakta kalmaya ve kendince kaliteli ama çokta duyulmayan işler yapmaya devam ediyorlar.

Bugün ön incelemesini yapacağımız oyunda bir bağımsız stüdyo oyunu olan platform, macera yapımı olan Seasons After All. Oyunda sevimli bir tilkiyi yönetiyoruz fakat öncesinde gizemli bir ışık saçan küreyi yönlendiriyoruz. Akabinde sevimli tilkimizi bulup onun içine giriyoruz. Bu sayede tilkiyi yönetebiliyoruz. Bu ışıklı küre sayesinde bazı güçlerimiz oluyor, mevsimleri kontrol edip bitkilere can verebiliyoruz. Böylece ilerlememiz gereken yeni yollar açarak hikâyeyi devam ettirebiliyoruz. Muhtemelen oyun ilerledikçe Daha değişik güçlerde elde edeceğiz ve bu güçler sayesinde birçok görevin üstesinden gelebileceğiz.

Oyunu isterseniz gamepad ile rahatlıkla oynayabilirsiniz arkadaşlar, oyunun boyutu da orta diyebileceğimiz bir boyutta. Oyunda Türkçe dil desteği yok belki ileride yama çıkar ama bu oyunda çokta anlamak gerektirecek kadar öyle Türkçe filan olması gerekmiyor. Biraz ingilizceyle bile oyunun üstesinden rahatlıkla gelebilirsiniz. Ayrıca oynanabilirlik kolay zor değil. Müzikler ve grafikler oynadığım kadarıyla harika. Açıkça söylemem gerekirse ileriki turlarını oynayıp oyunu bitirmek için sabırsızlanıyorum ve o zaman da detaylı bir şekilde inceleyip artılarını eksilerini konuşup nasıl bir oyun olduğunu tam inceleme de yaparız. Şimdilik benden bu kadar arkadaşlar zaten alttaki oyunun ön inceleme videosunu izlediğinizde daha iyi izlenim sahibi olacaksınız. Hepinize iyi oyunlar.



Seasons After FallSeasons After Fall



0 yorum:

Yorum Gönderme

Yeni yayınları kaçırma!