Code of Princess ön inceleme (pc) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

26 Nisan 2016 Salı

Code of Princess ön inceleme (pc)

Çocukken birçok değişik oyun konsollarında oyunlar oynadık. Mesela tetris oynardık, bir saatim vardı onda bile araba yarışı vardı doya doya oynardım. Bunun yanı sıra el konsolları vardı,o konsolların adı ne onu bile hatırlamıyorum sabit bir görüntü olurdu ve siyah çizgi halinde gözüken şeyleri yönetirdik ama hareketler hep aynıydı. Zaman içinde konsollar gelişti psp, nintendo filan derken çok kaliteli oyunları artık elimizde istediğimiz yerde oynarken bulduk kendimizi. Bu atılımı yıllar içinde en iyi yapan ve popülaritesi en yüksek olan nintendo ds’tir tabii şimdi yeni adı nintendo 3ds. Her nedene en çok satılan ve oyunları oynanan mobil konsol olmayı başardı ve zirveyi diğer mobil platformlara bırakmadı.

Bugün ön incelemesini yapacağımız oyunda aslında nintendo 3ds’e çıkmış olan ve sonrasında pc’ye de çıkan anime olduğunu düşündüğüm aksiyon, rpg oyunu ‘’Code Of Princess’’. Oyunumuza başladığımızda önce single player’e girerek tutorial’a bir göz atıp oyuna ısınmanızı tavsiye ederim. Akabinde campaign’e başlayabilirsiniz. Daha sonra açılacak olan free play ve bonus quest’leri oynayarak karakterlerinize level atlatabilirsiniz. Evet, oyunda level sistemi var, level atladıkça size verilen puanlarla karakterinizin yeteneklerini güçlendirebiliyorsunuz. Karakterinize değişik ekipmanlar giydirip daha güçlü bir hale getirebilirsiniz. Oyunu gamepad ile oynayabilirsiniz tuş kombinasyonları çok basit zaten önceden bu tarz oyunları oynadıysanız bu oyunu da hiç zorlanmadan oynayabilirsiniz. Oyun nintendo 3ds’teki grafik kalibrasyonuyla aynı olarak pc’ye optimize edilmiş sanırım zira hiçbir şeye dokunmadan aktarılmış diye düşünüyorum. beni bu düşünceye ilk gark eden ise karakter modellemelerinin piksel piksel (bizim arkadaşlar arsında karekare olarak tabir ettiğimiz) olması idi. Oyun 2 boyutlu olsa dahi karakterler bu derece kötü bir çözünürlükte olmazdı çünkü.

Oyunda sadece tek karakter yönetmiyoruz değişik karakterleri de alarak level atlatıp turlarda yönetebiliyoruz. Oyunda karakterlerimizi güçlendirmek için satın alma opsiyonu var mı bilmiyorum. Ben oynadığım müddette böyle bir şeye denk gelmedim ama genelde rpg oyunlarında satıcı olur ve onlardan değişik ekipman, silah vs. satın alabiliriz. Oyunun boyutu o kadar küçük değil hatta grafiklerine göre büyük bile desek yeridir. Oyunda ara özetler ve diyaloglarda var ve ne yazık ki Türkçe dil desteği yok. Neyse sonuç olarak anime seviyorsanız ve aksiyon,rpg türlerine bayılıyorsanız sizlere iyi vakit geçirtebileceğini düşündüğüm Code of Princess oyununu tavsiye ediyorum. İyi oyunlar.







0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!