Ty The Tasmanian Tiger 4 ön inceleme ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

24 Eylül 2015 Perşembe

Ty The Tasmanian Tiger 4 ön inceleme

Zıplamalı, hoplamalı, 2,5 boyutlu, benim eskiden ‘’yandan göstermeli’’ diye tabir ettiğim mario tarzı oyun türlerinden biri olan ve daha önceden 3 oyunu çıkmış olan ama her nedense sebebini bilmiyorum. Benim hiç duymadığım oyunlardan biri olan ‘’ty the tasmanian tiger 4’’ oyununun ön incelemesini yapacağım bugün.

Oyunumuz küçük boyutlu olmasına rağmen grafikleri çok sağlam diyerek sonda yazacaklarımı şimdi yazayım dedim. Genelde mario ve birkaç oyun haricinde pek popüler olmayan platform oyunları en çok da Retro ve nostalji seven oyuncuların vazgeçemedikleri arasındadır. Mesela kendimden örnek vermem gerekirse yazımın başında söylediğim gibi bu oyunu hiç duymadım. Hâlbuki yüzlerce belki de binlerce oyun oynamama ve görmeme rağmen.

Oyunumuzun içeriğine gelecek olursak adından da anlayacağınız üzere tasmanya kaplanı olan ty’ın hikâyesini anlatıyor. Onu yönetiyoruz ve de kötü kalpli yaratıkları onun kullandığı bumerang ile haklıyoruz. Menü içeriğimiz oldukça zengin, birçok değişik mod var. Fakat bunları turlarda karşımıza çıkan mini oyunlar ile açarak oynayabiliyoruz.

Turlarda tam olarak ne olduğunu anlayamadığım ve puan olarak adlandırdığım elmas benzeri şeylerle menüde bulunan costuma shop’tan değişik kıyafetler açabiliyorsunuz. Ayrıca rang shop’tan da puanınız yetiyorsa eğer daha güçlü ve pahalı bumeranglar satın alabiliyorsunuz. Zira turlarda bazı karşımıza çıkan engelleri değişik bumeranglarla kırarak ilerleyebiliyoruz. Ayrıca güç toplayarak ta bumeranglarınızla power attack yapabiliyorsunuz.

Ty’ın bazı yerlerde zıpladığımız zaman havada asılı kalarak, daha doğrusu süzülerek gitmesi de işimize çok yarıyor, zira bu sayede yetişemeyeceğimiz ve düşebileceğim yerlerden kurtulmuş oluyoruz. Oyunumuz gamepad ile oynanıyor arkadaşlar. Bunu da hatırlatayım dedim. Sonuç olarak küçük boyutlu eğlenceli bol zıplamalı bir macera oyunu oynamak istiyorsanız ‘’ty the tasmanian tiger 4’’ oyununu sizlere tavsiye ediyorum. Hepinize iyi oyunlar arkadaşlar.






0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!