Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan ön inceleme (pc) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

4 Haziran 2016 Cumartesi

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan ön inceleme (pc)

Küçükken birçok kahramanı sevdiğimiz olmuştur. Benimde en çok sevdiğim bir dönem bir hayli fanatiği olduğum Ninja kaplumbağalardan bahsetmek istiyorum. O kadar fanatiktim ki çizgi filmlerinin bir bölümünü hatta başlangıç müziğini bile kaçırmazdım. Filmlerine koşa koşa gittim, ayrıca çıkartmalarını sağa sola defter, kitap kaplarına bile yapıştırırdım. Ama sevilmeyecek gibi değildiler öyle değil mi? Hepsi çok sempatik ve eğlenceli karakterler. Aranızda Ninja kaplumbağaları sevmeyen yoktur diye tahmin ediyorum. Bu arada son çıkan filmini izlemedim, ama en yakın zamanda izlemeyi düşünüyorum. Yeni Ninja kaplumbağalar filminin fragmanıda çıktı bu arada. Evet, yazımın başında anlayacağınız üzere yeni çıkan Ninja kaplumbağaların oyunu Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan’ın ön incelemesini yapacağız bugün.

Başta çizgi film, film, çıkartma filan dedim ama oyuncak ve belki de en önemlisi Ninja kaplumbağaların oyunları idi. Birçok Ninja kaplumbağa oyunu oynadım. Atari salonunda oynadığım oyununu hiç mi hiç unutamam mesela. 2 kişi oynayıp bir türlü bitiremediğimiz o eğlenceli mükemmel oyunu. Hatta 4 kişi bile isterseniz oynayabiliyordunuz. Yıllar içinde çeşit çeşit Ninja kaplumbağalar oyunları çıktı bugünde bir yenisine göz atacağız. Öncelikle çok zengin içerikli bir menü bizi bekliyor. Yine çoğu oyun incelemelerinde sizlere tavsiye ettiğim gibi bu seferde aynı tavsiyede bulunacağım, öncelikle tutorial’a girip elinizi iyice hareketlere yatkın hale gelene kadar alıştırın. Akabinde story mod’a girip oyunu oynayabilirsiniz.

Oynanabilirlik bana çok zor gelmedi arkadaşlar tutorial’ı geçtikten sonra zaten hareketleri öğrendiğiniz için zorlanmayacaksınızdır. En önemli noktalardan biri ise oyunu sadece seçtiğiniz karakterle yalnız oynamayacaksınız. Diğer kaplumbağalar da yanınızda olacaklar ve istediğiniz kaplumbağayı turlarda kullanabileceksiniz. Oyunu isterseniz gamepad ile de oynayabilirsiniz. Grafikleri çok hoşuma gitti, zira çizgi roman benzeri bu çizimlerin oyunlarda göze çok daha hoş gözüktüğüne inananlardanım. Turları oynarken işaretli olan menfezlerden aşağı inerek bazı itemler filan satın alabiliyoruz. Burada karşımıza ise ustamız splinter çıkıyor. Yine turlarda topladığımız puanlarla alış veri yapabiliyoruz.

Bu oyunun en sevdiğim noktası turlarda 4 ninja kaplumbağanın da yanınızda çarpışması, bir de istediğiniz karaktere geçip kullanabilmeniz oldu. Turların sonunda ise aynı eski arcade oyunlarındaki gibi boss savaşları yapabiliyorsunuz. Bu da o eski Retro havaya bürünerek eğlencenizi iki kat daha artmasına sebep oluyor. Oyunda özel güç kullanabiliyorsunuz. Ayrıca level atlama sistemi de mevcut. Keyifli dakikalar geçirmek gülmek, eğlenmek istiyorsanız Ninja kaplumbağaların bu yeni oyununu kaçırmayın derim arkadaşlar. Hepinize iyi oyunlar.



Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in ManhattanTeenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan




0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!