Far Cry 4 ön inceleme ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

20 Kasım 2014 Perşembe

Far Cry 4 ön inceleme



ubisoft’un gözde oyunlarında biri olan farcry 4 çıktı. İlk oyununu bizden bir olan Cevat yerli ve ekibinin yaptığı oyun dünya çapında büyük ilgi uyandırmıştı. Daha sonra devam oyunları sırasıyla geldi lakin hiçbiri ilk oyunun yerini tutmadı.

Açık söylemek gerekirse ben daha önce hiç farcry oyunu oynamadım bana hiçbir zaman cazip gelmedi, nedendir bilmem. Hikayemize değinecek olursak yönettiğimiz karakterimizin(adını bilmiyorum)yanlış anlamadıysam annesinin vasiyetini yerine getirmek için kyrat denilen yere giderken araçları kontrol noktasında durduruluyor.

Askerler bu esnada aracın altında bir şeye rastlıyorlar ve panik yapan arabadaki iki kişi bir anda kaçıyor ve kontrol noktasındaki askerler bir anda ateşe başlıyorlar. Daha sonra bir helikopter geliyor, bu gelen adam yüksek egoya sahip megaloman tipli psikopat bir manyaktır. Zaten saç şeklinden ve acımasızca askerlerini gözünü bile kırpmadan öldürmesinden anlayacaksınız.

Daha sonra bir önceki oyundaki gibi bu düştüğümüz cehennemden kurtulmak için çabalıyoruz. Fakat yalnız değiliz bize yardım etmeye çalışan insanlar da var. Onların köylerinde çeşitli görevler yapabiliyoruz. Yine çeşit çeşit araçlar ve silahlar kullanabiliyoruz. Assassin’s creed’deki gibi hayvanları avlayıp satabiliyoruz. Çeşitliliğiyle, grafikleriyle ve ilginç hikâyesiyle farcry 4 bize kendini sevdirebilecek mi? Bakalım.






0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!