Warshift ön inceleme ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

1 Aralık 2016 Perşembe

Warshift ön inceleme

Strateji oyunları bana zor ve karışık gelirdi, tabii bu yıllar yıllar evvel. Sonraları red alert ve düne gibi oyunları oynadıktan sonra gerçek zamanlı strateji oyunlarının ne kadar zevkli ve çok zor olmadığını anladım. Kendinizi oynadıkça geliştirebilen bir yapıya sahip aslında strateji oyunları. Zaten genelde training veya tutorial varsa işiniz daha kolaylaşıyor, kendinizi geliştirebilme ve oyunu çabuk idrak edebilme yetileriniz böylece üst seviyeye çıkıyor. Ama bazı oyunlarda ne tutorial ne de training olmaması oyuncuların işini zorlaştırabiliyor. Evet, arkadaşlar bugün de sizlere yapacağım ön inceleme kaliteli hem gerçek zamanlı strateji ve rol yapma oyunu olan, bu iki öğeyi birbirine çok iyi harmanladıklarını düşündüğüm kaliteli aksiyon oyunu Warshift.

Oyunda zengin bir içerik menüsü ile ilk olarak karşılaşıyoruz, akabinde size yazımın başında bahsettiğim gibi oyunu kavramak için tutorials’a girip bölümleri tamamlamanızı öneririm. Karşımıza çıkacak olan seçenekleri teker teker oynayarak geçin, böylece oyuna ısınmış olacaksınız. Diğer modlardan biri olan skirmish’e girip karşımıza gelen düşman birliklerini de seçerek istediğiniz turda oynayabiliyorsunuz. Ayrıca online moda girip istediğiniz kişilerle veya arkadaşlarınızla savaşabiliyorsunuz. Son olarakta oynayacağınız bir diğer mod ise missions, burada training’ler dahil toplamda 5 ana görev altında toplanmış 14 bölüm oynayabiliyoruz.

Oyunda araçlarını kullanabildiğimiz 2 güç var ve bu güçlerin kendine has araçları mevcut. T-raptor, corsair, raider ve archangel bunlar Colonial Republic savaşçıları diğer grubun savaşçıları ise arkar, typhoon, volcano. Bunlarda Atroids Enclave adındaki diğer savaşçı sınıfı. Bu araçları turlara girmeden önce kazandığınız puanlarla değişik silahlar takarak geliştirebiliyorsunuz. Oyunda birçok şeyi kendiniz öğrenmek zorundasınız zira birçok özellik mevcut bunların hepsini tutorial’a sığdıramazlardı tabii ki. Mesela bina kurma ve detaylı asker kullanımlarını filan es geçmişler, fakat oyunda en hoşuma giden ve sizlerin de çok hoşuna gideceğini düşündüğüm şey ise Action mode (aksiyon modu) bu modda aldığınız araçları adeta third person bir oyun oynuyormuşçasına kullanıp karşınıza gelen düşmanlarınızla savaşabiliyorsunuz. Ve istediğiniz zaman da strategy mod’a geçiş yapabiliyorsunuz.

Warshift ile alakalı bu yaptığım ön inceleme itibari ile aktaracaklarım bugünlük bu kadar sevgili oyun sever dostlarım. Şimdiden canlı yayınlara başladım inşallah ileride bu oyunda canlı yayınını yaparız. Daha sonra ise tam incelemesinde bütün detaylarını, artılarını, eksilerini konuşuruz. Ama strateji ve rpg bir arada seven oyun sever arkadaşlara şiddetle tavsiye ediyorum. Kesinlikle pişman olmayacaksınız. Oyunu daha ne anlamak için altta bulunan video incelememi de izlemenizi tavsiye ederim. Hepinize iyi oyunlar.


WarshiftWarshift



0 yorum:

Yorum Gönderme

Yeni yayınları kaçırma!