Armed With Wings inceleme (web game nostalji) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

26 Eylül 2016 Pazartesi

Armed With Wings inceleme (web game nostalji)

Sizler için tuhaf tuhaf adı sanı pe duyulmamış genelde bağımsız stüdyo oyunlarını arayıp bulmaya ve incelemeye devam ediyorum. Bugün incelemesini yapacağım oyun aslında bir web oyunu, yani online olarak herhangi bir site üzerinden oynadığımız flaş oyunlarından biri diyebiliriz. Ben oyunun pc’de oynanabilen versiyonunu buldum. İşin ilginç tarafı oyunu gomplayer’den oynayarak bitirdim. Onca oyun oynadım ilk defa bir oyunu gomplayer programından bitirdim. Neyse oyunun türü benim çok sevdiğim platform, macera ve içinde bol bol kılıç düellosu yapabildiğimiz bir oyun olan Armed With Wings. Bu oyun siyah beyaz bir oyun arkadaşlar çok kısa turlar oynanan oyunumuzda o eski atari salonlarında oynadığımız arcade oyunları hiç aratmadığını söyleyebilirim.

Oyunda bir gölge savaşçı yönetiyoruz arkadaşlar başka karakter filan yönetmiyoruz ancak bazı küçük işlerde bize yardımcı olan bir kartalımız var. Onun sayesinde birçok engeli aşıp yolumuza devam edebiliyoruz. karakter kullanımı çok basit arkadaşlar ok tuşları ile karakterimizi ilerletebilirken z tuşuna bastığınızda saldırı yapabilirsiniz, ayrıca x tuşuna bastığınızda ise düşman saldırılarına karşı koruma yapabilirsiniz. Bunun yanı sıra üst ok tuşuna basıp z tuşuna bastığınızda yukarı doğru bir nevi kılıçla aparkat yapar gibi saldırı yapabilirsiniz, birde alt ok tuşuna basılı tutup yine z tuşuna bastığınızda ise karakterimiz güç toplayarak bir nevi strong attack yapıyor bu sayede düşmanlarınızı daha rahat yok edebiliyorsunuz.

Zaten ilk olarak oyunun menüsünde bulunan ‘’how to play’’ yani nasıl oynanır’a girip orada tuşları öğrenip kendinizi hazır hale getirebilirsiniz. Oyunu gamepad ile oynayamazsınız ben denedim arkadaşlar. Toplamda 12 bölüm oynayabiliyoruz çoğu turun sonunda boss savaşı filan yok ama sadece hatırladığım 6 turda epey beni zorlayan dev bir yaratık vardı o haricinde birde final stage’de yaptığımız boss savaşı hariç yok. Oyunun bazı bölümlerinde yazımın başlarında yazdığım gibi kartaldan çok ardım alıyoruz. Onu da ‘’A’’ tuşuna basarak çıkarabiliyoruz. Akabinde onu yöneterek bazı şeyleri açabiliyor ya da taşıyabiliyoruz. Fakat kartalımızın uçma limiti var her şeyi bu limit bitmeden yapmalısınız. Sadece bazı turlarda gizli olan kırmızı tüyü bulursanız sınırsız limite ulaşıyor ve istediği gibi uçabiliyorsunuz.

Oyunu internette rahatlıkla bulabilirsiniz arkadaşlar sadece adını yazmanız yeterli zaten maksimum 20 ila 25 dakika arasında bitirebileceğiniz bir oyun. Turlarda save diye bir şey yok zaten, öldüğünüz zaman hemen turun başından başlıyorsunuz ama o kadar dert etmeyin zira genelde turlar çok kısa. Sonuç olarak old school yani eski tarz atari salonu arcade oyunlarını benim gibi sevenlerdenseniz Armed With Wings kaçırmamanız gereken bir oyun arkadaşlar. Hepinize iyi oyunlar.


Armed With WingsArmed With Wings



1 yorum:

  1. Benim için en iyi 5 armed with wing oyunu

    1-Armed with wings 3 (Hem hikayesiyle hem mekanikleriyle en sevdiğim oyunlardandır)
    2-Armed with Wings 2(boss savaşları güzeldir )
    3-Armed with wing culmination (serideki en zevkli mekaniklere sahip oyunudur ama kısa)
    4-armed with wings rearmed (1. oyunun steam için yeniden yapımıdır)
    5-Red moon (Hikaye için önemli bir oyundur mekanikleri armed with wings 2 ile aynıdır ama pek yenilik barındırmaz)
    6-armed with wings 1 (her konuda yapımcı daniel sun ın acemilikleriyle dolurdur)

    YanıtlaSil

Yeni yayınları kaçırma!