Street Hoop inceleme (Retro arcade game) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

10 Haziran 2015 Çarşamba

Street Hoop inceleme (Retro arcade game)



Aranızda atari salonu görmüş ve oyun oynamış kaç kişi vardır bilemem, ama ben o şanslı kişilerden biriyim birçok atari salonunda yüzlerce oyun oynama ve görme şansına nail oldum. Harçlığımızı jeton alıp en sevdiğimiz oyunlara harcamak bizim için çok ama çok eğlenceli bir işti.

Ama önümüze gelen her oyunu da oynamazdık zira bazı oyunları bilmezdik ve jeton atmaya kıyamazdık. Ama bazı oyunlar vardı ki ilerlemeli ve iki kişi oynanabilen hiç düşünmeden jetonumuzu atıp zevkle oynardık oyunumuzu.

Evet, her oyunu oynamazdık dedim bugün de inceleyeceğimiz daha doğrusu Retro babında hatırlayacağımız oyunumuz benim gördüğüm fakat her nedense hiç atari salonunda oynamadığım bir oyun olan Street hoop. Neden oynamadım sorusuna şimdi düşününce cevap bulamıyorum ama büyük bir ihtimalle demin yazdığım oyunu bilmediğim için, jetonu boşa harcayacağımı düşündüğümdendir.

eee sonuçta jetona para veriyorsunuz ve oynadığınız oyundan fazlasıyla karşılığını almakta istiyorsunuz. Hal böyle olunca bilmediğiniz oyunlara pek yaklaşmıyorsunuz. Fakat yıllar geçti ben bu oyun gibi birçok oyunun adını unutmadım ve çıkan çeşitli emülatörler sayesinde hepsini oynayabilme imkânımız oldu. Ben neorage emülatöründe oynuyorum arkadaşlar Net’te kolaylıkla bulabilirsiniz.

Şimdi gelelim oyunumuza öncelikle elinizde gamepade’iniz varsa rahatlıkla oynayabilirsiniz, ama yok ben klavyeyle oynayacağım diyorsanız siz bilirisiniz tabii. neorage emülatörünün ayarları da çok zor ve karışık değil arkadaşlar, ben fazla kurcalamadan birçok oyunu oynayabiliyorum.

Oyunumuza girdiğimizde isterseniz arkadaşlarınızla da oynayabiliyorsunuz, bunu da hatırlatayım dedim. Akabinde zorluğu ve süreyi ayarlayabilirsiniz. Maksimum 4 dakika yapabiliyorsunuz. Oynama ise top sizde iken kare tuşuna bastığınızda (burada playstation gamepad’i bilenler hemen anlayacaklardır, ama klavyede ki tuşları bilmiyorum arkadaşlar.) pas verebiliyorsunuz, x tuşuna bastığınızda ise smaç yapabiliyor veya dışarıdan üçlük atabiliyorsunuz.

Top rakipte iken kare tuşuna basarak topu çalmaya çalışabilirsiniz. X tuşu ile de blok yapabiliyorsunuz. Altta siz sayı yaptıkça süper shot’ınız doluyor, tam dolduğunda ise özel smaç veya dışarıdan süper üçlük atarak potayı yakarak veya değişik smaçlarla patlatarak sayı alabiliyorsunuz. Bunun fazladan bir avantajı veya extra sayı getirisi yok ama üçlük atarsanız garanti giriyor, normal üçlük denerseniz eğer rakip pota altındaysa topu engelleyebiliyor zira.

Güçlü smacı veya şutu durdurmanın bir yolu var mı bilmiyorum arkadaşlar, belki bilen arkadaşlar vardır. Sonuç olarak sizi eskilere götürecek şimdi ki nba Street yokken yıllar evvel büyük keyifle oynadığımız bu oyunu tekrar görmek ve hatırlamak mükemmel bir duygu bence. Zaten nba street’i yapanların kesin bu oyunu oynayıp ilham aldıklarını düşünüyorum. İyi oyunlar.







0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!