King of Fighters Maximum İmpact inceleme (ps2 nostalji) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

13 Eylül 2014 Cumartesi

King of Fighters Maximum İmpact inceleme (ps2 nostalji)



snk firmasının gözbebeği olan atari salonlarının vazgeçilmez oyunlarından biri olan 2004 yılında piyasaya sürülen k.o.f maximum impact ‘ı inceleyeceğiz. Evet eskiden atari salonlarına gidenler bilirler üç kişilik bir takım yapıp rakiplerinizi patakladığınız çok zevkli bir arcade oyundur k.o.f, fakat o zaman  ki oyunların özelliği iki boyutlu olmasıydı.

 maximum impact ise bu oyunun onuncu yıl dönümü nedeniyle piyasaya sürülmüş özel bir versiyon mesela ilk özelliği üç boyutlu olması ve yeni karakterler ve yeni bir hikaye tabi ki menümüzde ise pratik yapıp karakterlerimizi tanıyabiliyoruz bunun yanı sıra challenge moda girip mission’da dört seviyeli görevleri yapıp karakterlerimizin değişik renkteki modellerini açabiliyoruz.

  tabi ki  her dövüş oyununda olduğu gibi versus moda girip arkadaşlarımızla kapışabiliyoruz. karakterlerle ise oyun bitirdikçe profilde dövüşçülerin bilgilerini açabiliyoruz  gelelim hikaye moduna  burada eski k.o.f’lardaki  gibi üçlü bir takım yapılmıyor  sadece tek karakter alıp oyun bitiriyorsunuz  ve yine eski oyunlarda olmayan ve benim hoşuma giden oyununda alt adı olan maximum impact  gücü her karakterin kendine has özel hareketi var ve gerçekten çok etkileyici hareketleri olanlar var.

 dövüşe gelecek olursak çok sıkıcı kasıcı değil biraz pratik yaptıktan sonra her şey kolaylaşacaktır emin olun kısaca hikayemizde şöyle yine k.o.f turnuvası düzenlenir ve bu sefer patron başkadır yeni bir sponsor çetesi ile işbirliği yaparlar ve sanki dövüşleri yasalmış gibi gösterirler fakat çok geçmeden gerçek anlaşılacaktır aslında hepsi illegal yoldan yapılan dövüşlerdir ama karakterlerimizin hepsinin kendine göre sebepleri vardır.

 evet artık toparlamak gerekirse grafik bakımından güzel hikaye ise idare eder müzikler ve sesler  oldukça iyi çevre ve karakter modellemeleri ise oldukça başarılı oynanabilirlik oldukça zevkli lakin ne var ki oyun bitişleri hiç etkileyici değil zira her karakterin ayrı ve üç boyutlu film değil, ama yine de hoşuma özellikleri var mesela kendi karakterimiz karşımıza hiç gelmiyor ve de tuhaf Ayı, panda veya saçma sapan yaratıklar karşımıza gelmiyor genel olarak bakıldığında tekken ’den veya mortal kombat’tan iyimidir  kötümüdür tartışılır  bence k.o.f maximum impact çok kötü bir dövüş oyunu değil özellikle arkadaşlarınızla oynayabileceğiniz çok etkili kombinasyonlarla bezenmiş sağlam bir dövüş oyunu bence kaçırmayın derim iyi oyunlar.







       


0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!