Need for Speed Pro Street inceleme (ps2 nostalji) ~ karekareoyun

English (US) Deutsch Français Русский 中文(简体) Português Italiano 日本語 한국어 Español
Twitter Bird Gadget

28 Ağustos 2014 Perşembe

Need for Speed Pro Street inceleme (ps2 nostalji)



electronic arts'ın en hızlı oyunlarından biri olan need for speed pro street'i inceleyeceğiz 2007 yılnda piyasaya sürülen oyun oldukça kötü eleştiriler aldı şmdi gelin birde biz göz atalım yine önceki n.f.s'ler gibi career mod bizim için en önemli olan mod career moda girdiğimizde ise çok ilginç bir haritayla karşılaşıyoruz önce haritada ana ana yarış bölgeleri var bunu geçtikten sonra ise yarışlar üst ve alta doğru kollara ayrılıyor herhangi bir noktaya girdiğimizde ise o yerin o yerin puanını yarışlarda alıp domine etmelisiniz yoksa ilkeri ki yarışları açamazsınız puanınız ise sağ üst köşede gözükmektedir.

 sakın puanı tamamlamadan çıkmayın yoksa hiçbir yarışı geçmedi sayılıyorsunuz oyundaki yarış çeşitleri ise eski n.f.s'lerden bildiğimiz yarışların yanı sıra yeni yarışlarda yer alıyor bunlar:grip,normal turlu yarış,time attack,turdaki en iyi zaman yapan kazanır,sector shootout,belli noktada'ki sürat puanını en iyi yapan kazanır,drift bilmeyen yoktur herhalde,drag çıkış yarışı diyebiliriz. ve speed challenge benim en çok sevdiğim yarış tipi ise wheelie competiton oynamayanlar nedir bu diye sorabilirler.

doğrudur, zira diğer n.f.s'lerde bir yarış türü şöyle tarif edebilirim size drag yarışı gibi başlıyor gaza yüklenip başlamalısınız çünkü ön tekerlekleri en çok kaldırıp giden kazanıyor yani arabayı şaha kaldırmak gibi birşey fakat arabanız sağlam şekilde modifiye etmenizi tavsiye ederim bu tür yarışları oynayıp bu tür yarışları oynayıp artık sona yaklaştığımızda ise drift yarışları yapıp drift king oluyor ve sırasıyla speed king,grip king, ve tabiki drag king en sonda ise showdown king'le oynuyoruz sondaki yarışlar bayağı zor dikkat edin derim.

 ve showdown king'le her türlü yarışı oynuyoruz arabalara gelecek olursak 46 tane lisanslı araba var ben daha çok araba beklerdim doğrusu ama yinede fena arabalar yok değil en azından lamborghini  alıp işi bitirdim yalnız şöyle birşey de var aldığınız arabayı sadece bir sınıfa koyup upgrade edebiliyoruz sınıfını değiştirmeye kalktığımızda ise araba eski haline dönüyor yani aldığınız haline,sınıflar ise 4 tane grip,drag,drift ve speed,sonuç olarak grafikleri önceki oyunlara göre çok gelişmiş değil senaryo derseniz sadece pist ve sokak yarışlarına özenilmiş yani biraz yarış simülasyonu havasında yapılmış bu yüzden senaryo yok diyebiliriz.

 müzikler toplama lakin most wanted kadar  iyi değil çevre modellemeleri orta karar,araba modellemeleri ise fena değil,hasar modellemeleri ise arabanızda'ki çiziklerden öteye gitmiyor oynanabilirlik önceki n.f.s'lerden aşina olanların zorlanacağını sanmıyorum etrafımda'ki bazı oyunseverlerin prostreet'e karşı ön yargılı davrandığını gördüm bir gün iki genç arkadaş bana prostreet'in çok kötü bir oyun olduğunu  ve almamamı söylediler nedendir anlamadım.

  ama ben aynı görüşte değilim n.f.s'lerin hepsinden gerçekten de çok keyif aldım belkide prostreet'te harita'da gezme olmadığı için mi yoksa başka sebepten midir  bilmem  mesela bu oyunda kaza yaptığınızda pahalıya mal oluyor zira tamir ne yazık'ki parayla eğer repair markeriniz veya total repair markeriniz varsa yırtıyorsunuz buda bir sebep olabilir veyahut yarışların uzun ve zorlayıcı olması böyle düşüncelere neden olabilir  ama bir gerçekte varsa oda n.f.s'nin gerçekten düşüşte oluşu  bence bu kadar sık oyun çıkarmaktansa biraz daha bekleyip iyi senaryolarla  ve arabalarla birde tabiki sıkı ve yeni yarışlarla karşımıza çıkabilirler bence böylesi daha iyi olacaktır diye düşünüyorum ne olursa olsun n.f.s prostreet oynamaya değer bir oyun olarak görüyorum iyi oyunlar.    








0 yorum:

Yorum Gönder

Yeni yayınları kaçırma!